Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Sezonul 6 din DHw Octombrie 3, 2009

Filed under: Desperate Housewife — sotiesimama @ 9:57 am
Tags: , ,

Neveste disperate

Am asteptat cu sufletul la gura sa reinceapa… si a reinceput!

Trebuie sa il vedeti!

Mie nu mi-a placut. Nu mi-a placut pentru ca lucrurile au iesit bine pentru Susan. Ma dezgusta personajul ei. Ea reprezinta tot ce urasc eu la o femeie. E o silfida sclifosita, lasa, nehotarata, si face parada din faptul ca e puturoasa si nepriceputa. Iach!!! Singura ei calitate e talentul artistic, si acela slabut comparativ cu cel detinut de Bree.

Nu am ras deloc la episodul asta, nu am plans si nu am suspinat decat un pic. Insa stiu ca vor urma episoade din ce in ce mai bune.

M-am bucurat pentru Bree. Way to go, Bree!!!

Ca sa va tachinez un pic… Pregatiti-va pentru suspans, umor de foarte buna calitate, aventuri, intrigi si crime, adulter dar si multe lectii despre sacrificiu, morala si prietenie. Pregatiti-va sa va regasiti in ele.

Cum sa nu imi placa „Neveste disperate” ? Ma regasesc cate un pic in fiecare din ele. Si vreau sa devin o „disperata” luand ce e mai bun de la ele.

Desperate-Housewives-Season-6

Mai multe gasiti aici:

http://en.wikipedia.org/wiki/Desperate_Housewives_(season_6) ,

http://www.desperatehousewivesfan.net/category/desperate-housewives/ .

Enjoy!

ATENTIE!  POATE DA DEPENDENTA!

 

Lasă un răspuns

