Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Un balaur roz cu clamita in par nu e neaparat o fetita! Septembrie 29, 2009

Filed under: Proud Mother — sotiesimama @ 9:10 pm
Tags: , , ,

Balaurul la piscinaMda, am pus semnul exclamării ca să îmi exprim indignarea. Glumesc, am vrut doar să fie titlul mai catchy. E o poveste cu haz, nu cu nervi.

Ieri, pe la vreo 8 pm, eram la Paradisul Acvatic cu Balaurul în brațe. Văd de la distanță o doamnă care se îndrepta hotărât către mine și, când să ajungă aproape, întinde mâna către mine cu un costum de baie, dintr-o bucată, mic și roz. Când a ajuns la un pas de mine mi-a zâmbit și m-a îndemnat doar cu un gest să îl iau. Eu, calmă, politicoasă: ” Doamna, acesta este un baiețel!” Ea: ” Scuze, atunci mă duc să caut o fetiță.”

Probabil că doamna aceea era mai „old school” și gândea în stereotipuri. Ce dacă Balaurul era îmbracat într-un body roz și avea clamă cu broscuță în păr?

Eu una am râs…

 

3 Responses to “Un balaur roz cu clamita in par nu e neaparat o fetita!”

  1. Brish Says:

    Dar de ce purta un costum de baie Lu? :D De ce nu un scutec pentru apa?

  2. ramonette Says:

    ma bucur ca va sunt simpatica. :)
    Cat despre poveste..chiar e haioasa. :)) eu am patit exact invers. sora mea era luata drept baietel. :))


Lasă un răspuns

