Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

Batranetea, bat-o vina! Septembrie 29, 2009

Filed under: Desperate Housewife — sotiesimama @ 8:34 am
Tags: , ,

Uneori, la numai 27 ( peste 9 zile) de ani ai mei, raman efectiv consternata de ritumul in care se misca tinerii in ziua de azi. Ma refer la ritmul fizic si psihic. Eu ii admir, desi pe unii ii gasesc mai mult decat ciudati, tot ii admir.

Pai eu, spre rusinea mea, mi-am facut blog mult prea tarziu, umblu stangace prin panoul de control si abia de 2 zile am descoperit ca puteam sa imi pun un ID cu spatii intre cuvinte ( adica asa: sotie si mama, nu „sotiesimama” ca un cont de mail, dah *slap). Acum imi dau seama ca mi-ar fi placut si mai mult sa apara asa: sotie & mama. Nu e mai cool?

Eu nu vreau sa fiu „old school”, sa se uite copii cei precoce cu mila la mine. Vreau sa fiu „new school” si Balaurul sa se mandreasca cu mine.

Deci asta va fi o rezolutie pentru noul an. Apropos, n-ar fi rau sa incep o lista. Anul care vine vreau sa fiu mai „new” pe toate planurile.

 

Lasă un răspuns

