Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

GAULTIER 2 – miroase a sex pe intuneric Septembrie 28, 2009

Filed under: Former Shopaholic — sotiesimama @ 12:38 pm
Tags: , , ,

gaultier2bPlecand de la articolul cu magnetii nu m-am putut opri sa va scriu despre acest parfum… GAULTIER 2.

Este un parfum genial! Pardon… GENIAL!!!

Mi-a placut mult si mie si sotului meu, mamei mele si tatalui meu. Cum asa? E unisex!

Insa nu pot sa nu va traduc un fragmet gasit pe net, care zice asa:

Francis Kurdjian, „nasul” care a creat acest parfum in 2005, l-a descris la un moment dat fara ezitare ca fiind un parfum care evoca sexul pe intuneric. […] „nasul” a fost foarte explicit in legatura cu acesta „Cerinta pentru un parfum feminin venise de pe piata. Insa Jean Paul Gaultier s-a simtit mai putin decat inspirat de aceasta cerinta: pentru el exista doar arome frumoase. A vrut sa faca un parfum pentru toata lumea care sa evoce mirosul a doua trupuri in intuneric, acela al unei caramele intre doua guri, acela al uni „fund, dar a unui fund curat”.

Trebuie sa il mirositi ca sa intelegeti. Eu una ii inteleg viziunea.

Parfumati-va cu rost, nu doar ca sa mirositi bine!

Inspiratia:  http://www.mimifroufrou.com/scentedsalamander/2006/12/post_34.html

Recomandare: http://oth.strawberrynet.com/perfume/jean-paul-gaultier/gaultier2-unisex-eau-de-parfum/44978/#DETAIL

 

One Response to “GAULTIER 2 – miroase a sex pe intuneric”

  1. Brish Says:

    Mie imi place si stilul in general a lui Gaultier: nonconformist si original!!!


Lasă un răspuns

