Sotiesimama's Blog

Just another WordPress.com weblog

57+1 magneti de frigider Septembrie 28, 2009

Filed under: Desperate Housewife — sotiesimama @ 12:14 pm
Tags: , , ,

Mandretea mea

Mereu mi-am dorit sa colectionez magneti. Ideea era sa ii adun eu personal din locurile pe care aveam sa le vizitez. Prietenii au vazut ca am inceput o mica colectie si magnetii au inceput „sa curga”. Unii mai deosebiti, altii de-a dreptul banali si unii cat se poate de kitch. Ideea e ca frigiderul a devenit mai pestrit pe zi ce trece si magnetii au tot migrat catre o latura fara vedere „la public” ;)).
Intre cei 58 de magneti unul este marea mea mandrie. O miniatura a parfumului Gaultier 2. Mai ciudat este ca si parfumul mare ( in orice forma de prezentare, indiferent de gramaj) are magneti si se poate lipi pe orice suprafata metalica. How cool is that, ha?

 

Lasă un răspuns

